Friday, September 22, 2006

Salam, now I am in Kish Island......

Aku baru sampai sini dalam pukul 7:00 petang dari Tehran...esok nak meeting satu hari suntuk dan berharap dapat le balik semula ke Tehran pada pukul 8 malam sabtunya...tapi apa yang terjadi.......buka2 je ticket return aku ke tehran..rupa2 nya minah iran, travel assistant company tu dah dajal kan aku....ticket nya tak confirm...it is open ticket...celaka betul perempuan iran tuh....balik karang aku mesti maki dia sampai meleleh air ketiak dia yang sememang nya busuk nak mampusss...aku dah geram nih....mintak maap la sedara sedari....esok satu hal lak nak suruh dia orang gi confirm kan, itu kalau ada..kalau tak de ..bertapa la aku kat sini...semalam dua lagi...dah la aku ada program lagi dengan customer dekat Tabriz untuk commercial launch kan dia punya network......letih betul betul laaa macam nih...

Hai...gini lah hidupku di kalangan orang2 yang suka menipu...apa nak buat...ada ke sapa2 yang boleh adjustkan aku balik kerja KL pulak...dah lima tahun aku merantau, cari makan dekat kampung halaman orang...kalau dapat kerja KL seronoknya.....

Di kesempatan ini aku mengucapkan Selamat Menyambut Ramadan Al Mubarak kepada kawan2 semua, semoga segala amalan kita di terima dan di berkati...

Wassalam

No comments: