Friday, December 09, 2005

Awal tahun, aku dok la boring macam nih, sebab anak bini ada bersama di Dhaka, kini aku di attached kan di Tehran, dan terpaksa le datang sorang2 dulu, kesian aku. Dok di Dhaka amat menyeronokkan pertamanya ada anak bini dan keduanya ada ramai geng2 melayu yang mencari rezeki di tanah Bangla. Miss betul la dia orang kat sana....masa kita orang nak meninggal kan Dhaka baru baru nih, pehhhh...bini dan anak2 ku bershopping sakan dekat sana, terutama nya pakaian dan pinggang mangkuk (3 set dibelinya!!!!)....comel2 you. dan murah sangat...jeluar jeans (semua brand ada) baru le 200taka=RM12...export quality beb...tapi sebenarnya ade le defect sikit yang orang tak perasan...tapi ada ke jeans GAP /Dockers ke RM12 dekat KL?...tapi kita nengok je lah..orang laki apa la nak beli dekat sana, beli habuk boleh laa...sebab dekat sana memang berabuk 24 jam..

Disebab kan setahun lagi anak ku tu nak periksa ala darjah nam tuh, UPSR maka mak dia cakap tak yah le datang sinih, lagi pun susah anak aku tu tak de periksa apa2 dekat sini, dekat malaysiakan ada upsr la, pmr la...macam2 r hingga tak terdaya budak2 sekolah tuh,,,kesian ....masa aku sekolah dulu tak da la macam tu terok...

Salam.

4 comments:

cindai lela said...

setahun je....anda pernah dok sana ka?

cindai lela said...

kita sana dengan Telekom Malaysia International, AKTEL. Kita dah sampai Syhlet dah 3-4 kali dah, sana ok..orang kaya2 apa, anak beranak dok London semuanya..ada direct flight London-Syhlet you...kita selalu dekat Jalalabad Gas Bhaban sebab exchange dekat sana....teh dia best, sekarang ni dok mana?

Salam.

cindai lela said...

zuldaud49@yahoo.com

boleh le guna tuh, nanti kita check email tuh.

Salam, syoknya dok Denmark, kerja apa sana? Ke ikut laki?
Salam.

cindai lela said...

Ailin...you still active blogging?